Pages

About

12 Ocak 2013 Cumartesi

2013 Modelleri

L Adore kabanları gördüğünüzde “Wuuhuuu” diyeceğinizden eminim. Modellerin çoğu klasik bir tarza sahip olmasına rağmen spor tarzı olanların dahi hoşlarına gidecektir. Canlı renkleri albenilerini arttırıyor. Ayrıca L Aldore kaban modellerinden bazıları pelerin gibi. O kadar şıklar... 

French Connection Kazak

24 Aralık 2012 tarihinde eklenmiş ve Yorum yapılmamıştır.
French Connection markası ve elbiseleri hakkında burada daha önce birşeyler yazmıştım. Şimdi ise yine aynı markanın kazaklarını uzun uzadıya inceledim ince eleyip sık dokudum ve bir kazak aldım hemde içime sine sine kalitesine güvenerek eminim uzun süre gidebilecek güzellik ve kalitede. French Connection’un... 

Exquise Paris Pantolon

24 Aralık 2012 tarihinde eklenmiş ve Yorum yapılmamıştır.
Tanrımmmmmmmm…Onlar nasıl güzel modellerdir öyle. Exquise Paris markasının pantolon modellerine resmen aşık oldum… Nasıl farklı tasarımları var onların öyle ? Hatta bazı modellerde iki farklı renk kombini yapılmış ve bu gerçekten çok güzel olmuş. Yüksek belli ve normal belli modelleri... 

Adidas Eşofman

24 Aralık 2012 tarihinde eklenmiş ve Yorum yapılmamıştır.
Adidas ile ilgili çok fazla konuşmaya gerek yoktur herhalde diye düşünüyorum. Yıllardı ürettiği ürünler ile çoğu spor markasını solladığı açıkça ortada zaten. Ben eşofman altlarının yanı sıra eşofman üstlerine de bayılıyorum diyebilirim. Çünkü modellerin çoğu özellikle mevsim değişikliklerindeki... 

Miss Pile Panço

21 Aralık 2012 tarihinde eklenmiş ve Yorum yapılmamıştır.
Hırka, ceket, süveter giymekten sıkıldıysanız pançoları denemelisiniz. Pançolar iç ortamlarda giyilebildikleri gibi dış mekanlarda da kabanlarınızın üzerine giyebileceğiniz ender ürünlerden biridir. Miss Pile’nin panço modelleri ise pançodan çok daha fazlası. Pançoların bazılarını... 

Mixray Tunik

21 Aralık 2012 tarihinde eklenmiş ve Yorum yapılmamıştır.
Kışın vazgeçilmez kombini tayt ve tuniklerden bahsetmek istiyorum bu kez. Eğer siz de ben gibi tayt – tunik kombinini çok seviyorsanız ve taytlarınızın üzerine farklı tunikler arıyorsanız Mixray markası sizleri bekliyor. O kadar hoş modeller var ki bayıldım diyebilirim. Hatta bazı modelleri... 

Rüya Sepeti Pijama

21 Aralık 2012 tarihinde eklenmiş ve Yorum yapılmamıştır.
Bu aralar hep günlük kıyafetlerden bahsettiğimi farkettim. Hiç mi uyumuyoruz canım dedim ve birazda pijama modellerini araştırdım sizin için. Rüya Sepeti markasının pijamalarını çok beğendim. Cıvıl cıvıllar. Hayvan figürlü, çiçek figürlü, alt-üst farklı renk kombinleri ile sanki her gece... 

Tuba Benian Elbise

21 Aralık 2012 tarihinde eklenmiş ve Yorum yapılmamıştır.
Öncelikle bu marka hakkında bilgi vermek istiyorum sizlere.Tuba Benian kimdir diye şöyle bir bakacak olursak 2001 yılında İBÜ Medya ve İletişim Sistemleri bölümünden mezun olup çeşitli dergi ve tv kanallarında çalışmaya başlamış ancak modaya olan arzu ve isteğini hiçbir zaman kaybetmemiş ve...

 Bunlar size çok yakışacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder