Pages

About

14 Mayıs 2012 Pazartesi

Armine İlkbahar-Yaz 2012



Bu kap sanıyorum ya çok beğenilecek ya da tam aksine nefret edilecek. Yani sevenler ve sevmeyenler ikiye ayrılacak. Açıkçası sundukları dört model içinde en beğendiğim bu oldu. Leoparı çok seviyorum. Renk harika olmuş, ama o eşarpla olmamış gibi geldi bana. Siz ne dersiniz? Eşarp daha önceki sezonlarda çıkan bir deseni andırıyor, sadece kenarındaki leopar farklı olmuş... bilemiyorum, eşarbın rengini beğendim ama kararsız kaldım. Kapı alır mıyım?  

Bana yakışacağını düşünmüş olsam alırdım, ama kesinlikle indirimleri beklerdim. Mağazada gören birkaç kişiye göre 390 TL'lik etikete sahipmiş bu model. Birisi de 370 TL dedi, ama arada pek fark yok. :) Analayacağınız %50 indirime girdiğinde bile aslında 1 sene önce full etiket fiyatı ödediğimiz rakama düşecek. Can sıkıcı, ama ne yaparsın, hayat her yerde pahalı. :) 


Bu kapı beğenmedim. Göğüs kısmının duruşu hoşuma gitmiyor. Eşarbı beğendim, ama yine önceki sezonlarda Armine dahil birçok firmanın çıkarttığı desene benziyor. Kalkıp da bu sezon yenisini almazdım.


Yine klasik bir Armine olsa da bunu beğendim. Rengi de hoşuma gitti. Eşarp iyi hoş, ama benim zevkime hitap etmiyor. Ancak kombin olmuş mu? Olmuş tabii. :)


Evet bir klasik daha, ama kombin olarak herşeyiyle çok beğendim. Ben pudra pembesi (nude rengi) manyağıyım, o yüzden bu renk tonlarında ne bulursam alasım geliyor. :) Sanırım bu eşarptan kesinlikle edineceğim. İnşaallah. :)


Siz ne düşünüyorsunuz şekerler? Ben sezonun devamını çok merak ediyorum, çünkü ilkbahar-yaz sezonları hep cıvıl cıvıl oluyor ve Armine'nin bu sezonda hep daha başarılı işler çıkarttığını düşünmüşümdür.

Eh, merakla bekliyoruz....

Hayırlı Cumalar arkadaşlar. İyi, halis niyetle ettiğiniz tüm hayır(lı) dualarınız bu günün yüzü suyu hürmetine kabul olsun inşaallah. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder