Pages

About

14 Mayıs 2012 Pazartesi

İlkbahar-Yaz 2012 Tesettür Markaları Güncelleme


Setrms koleksiyonunu görücüye sunmak için sanki biraz daha ağırdan alıyor kendisini. İlk bulduğum bu oldu yeni sezona dair... Setrms de oldukça beğendiğim, kaliteli ve çok çeşitli modeller sunan firmalardan biridir. Burada kullandıkları renk kombinasyonunu da çok beğendim.
Muhdeşem  bir kıyafetler 

Tuğba Venn merakları yüksek tutmaya devam ediyor. Bu modeller hala bana sonbaharı andırıyor, ama zaten Türkiye'de yer yer yağan kara da bunlar uyar sanırım. :) İnanıyorum ki önümüzdeki dönemde daha renkli, daha baharımsı ürünleri göreceğiz....


....derkeeeeeen bu bahar gibi cıvıl cıvıl fotoğrafla karşılaştım. Kim ne derse desin, bir sanat eseri gibi olmuş bu fotoğraf. Çok beğendim. Renkler, çiçekler ve yine siyahi manken. Çok sevdim bunu ya :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder